Slovenska platforma umetne inteligence “KNOW” pomeni revolucijo na področju učenja jezikov






Avtor: RAMBO
Jezikovna agencija LanguageSitter® iz Ljubljane po pridobitvi 21,7-milijonske investicije japonskega tehnološkega giganta SoftBank prva na svetu uvaja popolnoma delujočo platformo za učenje jezika s pomočjo umetne inteligence. Konec naslednjega leta bo platforma KNOW povezana tudi s 30 humanoidnimi roboti podjetja Boston Dynamics.
KNOW

INOVIRAJ ALI UMRI

Večina nas pozna najbolj znane primere velikih podjetij in znanih blagovnih znamk, ki so zaradi napačnih poslovnih potez, pomanjkanja vizije vodilnih ali strahu pred inoviranjem neslavno propadli ali pa izgubili primat v svoji branži.

BLOCKBUSTER

Podjetje Blockbuster, v poslovalnicah katerega so si horde filmov željnih ljudi izposojale videokasete, je povozil Netflix, ki je najprej ponujal podobno storitev po pošti, kasneje pa svojo ponudbo digitaliziral in ponudil video na zahtevo. Nekdanji direktor Blockbusterja bi verjetno eno od iteracij slogana podjetja »BE KIND PLEASE REWIND« najraje uporabil tako, da bi čas prevrtel nazaj v leto 2000, ko je s komentarjem, da gre za majhen nišni posel, zavrnil ponudbo, da Netflix odkupi za danes smešnih 50 milijonov dolarjev.
Inoviraj ali umri

KODAK

Tudi Kodak je bilo veliko in pomembno podjetje, ki pa je v 70. letih prejšnjega stoletja ustavilo izdelavo digitalnega fotoaparata, ki so ga začeli razvijati znotraj podjetja. Bali so se, da bi tak fotoaparat lahko ogrozil njihov jedrni biznis – izdelavo filmov za analogne fotoaparate in kamere. Trenutek, ko je bila ta odločitev sprejeta, je bil verjetno dober »Kodak Moment« za konkurenco, ki je za razliko od Kodaka videla, v katero smer se obrača prihodnost.

BLACKBERRY?

Primerov podjetij in znamk, ki so zaprli svoja vrata ali zapadli v obskurnost, ker niso inovirali in zagrabili priložnosti, je še veliko: Yahoo, Polaroid, Blackberry, National Geographic ter večina založnikov in tradicionalnih trgovcev, ki so se otepali novih poslovnih modelov, digitalizacije in spleta in ki so bili zaljubljeni v svoj tradicionalni poslovni koncept, ki je do pred kratkim res še deloval.

SLOVENSKA (UMETNA) INTELIGENCA

Hladnik & Matumakumi

Jezikovna agencija LanguageSitter®, ki je znana po svojih prilagojenih jezikovnih tečajih premium segmenta in osebnem pristopu k poučevanju jezika, se je odločila, da ne želi iti po poti prej omenjenih podjetij. Tako je po pridobitvi večje investicije japonskega visokotehnološkega podjetja SoftBank lanskega maja v enem letu razvila delujočo platformo za učenje jezika, ki jo poganjajo izjemno kompleksni algoritmi – sistem umetne inteligence z imenom KNOW. Razvoj sta vodila trenutno največja strokovnjaka s področij razvoja umetne inteligence in jezikoslovja: ddr. Yoshi Matumakumi, ki je bil prej kot vodja razvoja umetne inteligence zaposlen v podjetjih Google in Glossika, ter dr. Marko Hladnik, lingvist z Univerze v Utrechtu na Nizozemskem.

KAJ JE KNOW?

KNOW

Sistem KNOW je trenutno edina popolnoma delujoča platforma za učenje jezika, ki jo žene umetna inteligenca. Omogoča vse to, kar je LanguageSitter® z živimi jezikovnimi trenerji iz mesa in krvi na področju poučevanja jezikov ponujal že prej, in še več: identifikacijo, analizo in profiliranje učečega; avtomatično sestavo najbolj primernega urnika in programa jezikovnega treninga; pripravo prilagojenih gradiv; sprotno pridobivanje povratnih informacij o motivaciji učečega in napredku ter prilagajanje tempa jezikovnega treninga; kakovosten dialog z učečim; kompleksno analizo napredka in še mnogo več.

VEČJA UČINKOVITOST

Učenje jezika s platformo KNOW po študiji, ki so jo vzporedno z razvojem platforme pripravljali znanstveniki prestižnega Tehnološkega inštituta Massachusettsa (MIT), pospeši usvajanje tujega jezika za kar 87 %, prilagoditev vsebin, ki jih avtomatsko določi algoritem, pa poskrbi za kar 48 % večjo motivacijo učečega. S sistemom KNOW bo učenje tujih jezikov mala malica tudi za tiste, ki so do sedaj ob misli na jezikovni trening dobili prebavne motnje in se začeli potiti. Sistem ​KNOW namreč sam najde najlažjo pot za vsakega učečega in rezultati polletne študije so izjemni.

ENA NA ENA Z ROBOTOM

LT-3000

Podjetje LanguageSitter® v sodelovanju s podjetjem Boston Dynamics, ki ga je investitor SoftBank kupil od podjetja Alphabet, razvija prototip humanoidnega robota, ki naj bi konec naslednjega leta na azijski trg uspešno lansiral prvih 30 robotov, ki bodo s pomočjo platforme KNOW poučevali jezike. Tak način bo primeren za vse, ki si ob učenju še vedno želijo interakcijo s človeku podobnim organizmom. Kdaj bo učenje z roboti LT-3000 na voljo v Evropi in ZDA, še ni znano, je pa po tovrstnih storitvah že ogromno povpraševanja.

KAKO DO PLATFORME

Podjetje LanguageSitter® izbranim korporativnim strankam že ponuja uporabo platforme KNOW, vsi ostali pa boste lahko do platforme predvidoma dostopali septembra letos. Več informacij o možnostih preizkusa platforme najdete TUKAJ, do septembra pa so vam na voljo izjemni individualni, za podjetja pa tudi skupinski tečaji tujih jezikov.

Picture

RAMBO

VIRTUALNI PASJI JEZIKOSLOVEC IN PROVOKATOR
rambo@languagesitter.si | www.languagesitter.si

*Vsebina članka ni resnična. Gre za prvoaprilsko šalo.
*Nothing in this article is true. Look at the date – it’s an April Fools’ Day joke!
languagesitter
LANGUAGESITTERKA ZA ITALJANŠČINO

Prijavite se na e-novice: