To group or not to group

Avtor: TANJA VIŠNAR 





​Če berete ta zapis, ste se verjetno že odločili, da se boste udeležili jezikovnega tečaja, ali pa se s to mislijo vsaj spogledujete. Ponudb na tržišču je več kot zgodb v Tisoč in eni noči in verjamemo, da se je pogosto težko odločiti, katero izbrati – konec koncev želimo, da bi naložba našega časa in denarja vodila k dobremu rezultatu. Jezikovno šolo in jezik težko izberemo namesto vas (čeprav upamo, da dejstvo, da ste se znašli na našem blogu, pomeni, da se vam naša jezikovna šola zdi oh in sploh seksi in da bi domov radi odšli z našo telefonsko številko 🙂 – za najbolj drzne: +386 59 078 220). Lahko pa vam pomagamo pri izbiri, ki bo v veliki meri vplivala na vaš napredek – torej izbiri med individualnim in skupinskim jezikovnim tečajem. 
Kviz

Kateri jezikovni tečaj je pravi za vas?
Ko smo tuhtali, kako bi vam omenjeno izbiro lahko olajšali, nas je prevzela nostalgija. Spomnili smo se na dobre stare čase, ko smo v šolskih klopeh v revijah, kot so Pil, Joker in Bravo, na skrivaj reševali kvize, ki naj bi nam razodeli aksiome naše osebnosti. Zato smo za vas, bolj za šalo kot zares, ustvarili kviz, ki naj bi odgovoril na naslednje vprašanje: v skupino ali ne v skupino? Oba načina poučevanja, tako individualni kot skupinski, sta namreč lahko zelo učinkovita, najbolj donosen izid pa je odvisen od tega, na kakšen učni pristop se najbolje odzivate.
Preden se podate na dogodivščino reševanja kviza, vam na srce polagamo še nekaj napotkov:
  • Ne jemljite se preresno, hkrati pa vedite, da je v vsaki šali kanček resnice.
  • Izbirajte samozavestno in odločno, da si ostanete zvesti.
  • Ko zaključite lov za psihološko-jezikovnim zakladom, se ne pozabite prijaviti na tečaj.
1. Sem zgovorne sorte.
a) Niti ne. Govorim, kadar želim kaj pomembnega predati ljudem okoli sebe.
b) Da, klepetanje je eden mojih prepoznavnih znakov. Tako zabavam svoje najbližje in sklepam nova poznanstva – nikoli mi ni dolgčas.
c) Odvisno. Imam ožji krog ljudi, s katerimi klepetam in se zabavam, saj se ob njih počutim udobno. Nisem pa tak/a do vsakogar ali v vseh okoliščinah. 
2. Katera od spodnjih trditev najbolje opiše vaš prosti čas?
​a) Preberem dobro knjigo, pogledam kakšen film, igram računalniško igrico, brskam po spletu itd. – rad/a imam svoj mir.
b) Najraje se dobim na kavi s prijatelji/cami ali kaj ‘ušpičim’ s svojim partnerjem/ko – rad/a imam pestro dogajanje.
c) Ukvarjam se s športom ali drugimi aktivnimi dejavnostmi, da se sprostim in znebim stresa; včasih v družbi, včasih samostojno.
3. Nove informacije si najhitreje zapomnim, če:
​a) jih velikokrat ponovim, preberem in uporabim. Pomaga mi, da točno vem, v kakšnih okoliščinah lahko znanje uporabim.
b) je učenje le-teh povezano z interaktivnimi dejavnostmi in zabavnimi okoliščinami, s katerimi jih lahko povezujem.
c) sem v družbi (ene ali več oseb) in si prisotni medsebojno pomagamo pri osvajanju novega znanja.
4. Nerodno mi je govoriti v ciljnem jeziku, ker menim, da (še) ne znam dovolj.
a) Da, vedno premišljujem, kako bi v svoji glavi prevedel/la, kar želim povedati, zato se pogosto zmedem, prestrašim in raje ostanem tiho.
b) Ne, po svojih najboljših močeh se potrudim, da nekaj povem, tudi če morda ni povsem pravilno. Važno je, da prenesem svoje sporočilo.
c) Odvisno od okolja, v katerem se nahajam. Če je uporaba jezika nujna (npr. če se na potovanju izgubim), ga uporabim, prosto pa ne klepetam v njem. 
​5. Samega sebe bi opisal(a) z naslednjimi pridevniki:
a) Metodičen/na, samostojen/na in osredotočen/a.
b) Dinamičen/na, prilagodljiv/a in vsestranski/a.
c) Fleksibilen/na, ciljno naravnan/a, iznajdljiv/a.
6. Če sem v središču pozornosti, mi ni prijetno, še zlasti kadar sem obkrožen/a z ljudmi (npr. na sestanku, med predstavitvami in javnim nastopanjem ipd.).
a) Da, primanjkuje mi samozavesti, da bi v teh trenutkih resnično pokazal/a, kaj zmorem.
b) Ne, takšno situacijo razumem kot priložnost, da se izkažem in izboljšam svoje veščine.
c) Občasno, a menim, da je prav, da se s takimi situacijami soočim, jih premagam in se iz tega česa naučim. 
7. Kakšno je vaše mnenje o družabnih igrah?
​a) Načeloma me ne veselijo.
b) Všeč so mi – res popestrijo dogajanje in razmigajo možgane!
c) Kaj pa vem, lahko so zabavne, v pravi družbi. 
8. Moj trenutni cilj pri učenju jezika je:
a) pridobiti večjo samozavest pri izražanju, obnoviti znanje slovničnih struktur in izkoristiti priložnost, da spregovorim v ciljnem jeziku.
b) pridobiti priložnost, da aktivno in usmerjeno uporabljam svoje jezikovne veščine ter preizkusim svoje zmožnosti v dinamičnem in raznolikem okolju. Rad/a imam izzive.
c) na splošno izboljšati svoje znanje. Nimam še zelo jasno izoblikovanih ciljev.
9. Koliko časa imate, da osvojite jezik?
a) V čim krajšem času želim napredovati, saj znanje ciljnega jezika nujno potrebujem v svojem vsakdanu (npr. na delovnem mestu, zaradi selitve v tuje govoreče okolje, imam partnerja iz tujine, pripravljam se na izpit ipd.).
b) Všeč mi je, če imam za učenje na voljo daljše obdobje (npr. nekaj mesecev, pol leta itd.) – tako lahko napredujem na bolj sproščen način brez časovnega pritiska.
c) Za začetek potrebujem nekaj hitrega in učinkovitega, da obnovim tisto, kar že znam. Potem pa se bom lažje odločil/a, kako in v kakšnem časovnem obsegu želim nadaljevati. 
10. Kakšna organizacijska oblika tečaja vam najbolj ustreza?
a) Moj vsakdan je nepredvidljiv in napolnjen z obveznostmi. Zame je pomembno, da se mi jezikovni trener lahko časovno (in tudi lokacijsko) prilagodi.
b) Med delovnim časom, po možnosti kar na delovnem mestu.
c) Vseeno mi je. / Sem prilagodljiv/a.
REŠITVE: 
Največ odgovorov a: INDIVIDUALNI TEČAJ
Za vas je najbolj optimalen individualni jezikovni tečaj. Dal vam bo priložnost, da se resnično posvetite napredku in izpilite tiste stvari, ki vas pri uporabi jezika mučijo, v družbi usposobljenega jezikovnega trenerja (LanguageSitterja®), ki vam bo pri tem pomagal in vas vodil. Omogočil vam bo, da spregovorite v ciljnem jeziku, pridobite samozavest ter se prosto in pravilno izražate v želenem jeziku. Preko usmerjenega, individualnega dela boste vedno imeli nadzor nad svojim napredkom in brez težav ostali celo en korak pred zastavljenimi cilji. 
Največ odgovorov b: SKUPINSKI TEČAJ
Na kožo vam je pisan skupinski jezikovni tečaj. Kadar ste obkroženi z ljudmi (s primerljivim predznanjem in kompetencami), se lahko učite suverenega izražanja svojih mnenj in sproščenega klepeta z več sogovorniki – torej aktivne uporabe ciljnega jezika v različnih okoliščinah. V okviru različnih skupinskih dejavnostih (npr. družabnih, jezikovnih in miselnih iger) v ciljnem jeziku širite svoje znanje. Jezikovni trener in prisotnost sotečajnikov pa vas bosta vzpodbudila in izzvala, da svoje znanje jezika dvignete na višjo raven hitreje kot kadarkoli do sedaj.
​Največ odgovorov c: NEODLOČENO
Glede na izbrane odgovore ste prilagodljiva, ciljno naravnana oseba, zato sta za vaš napredek primerna tako skupinski kot tudi individualni tečaj. Obe možnosti vam namreč lahko pomagata napredovati, a to dosežeta s poudarjanjem različnih veščin. Da bi vam lahko nudili storitev, ki je ravno pravšnja za vas, vas vabimo, da z nami opravite individualni razgovor, na katerem bomo skupaj opredelili vaše cilje in prioritete ter vam njihovi na podlagi pomagali izbrati tip tečaja. Tako boste nemudoma lahko začeli uresničevati svoje jezikovne želje. 
Tečaj

Pri LanguageSitterju® vam nudimo strokovna svetovanja, na katerih najdemo pravo rešitev za vsakogar.
Zdaj, ko ste končno prejeli težko pričakovani odgovor, ste pripravljeni na dejansko resnico o izbiri jezikovnega tečaja in učenju jezika: ljudje smo preveč raznolika, edinstvena in enkratna bitja, da bi namesto nas lahko izbirali posplošeni in omejeni rezultati kviza. Zato vam pri LanguageSitterju® nudimo strokovna svetovanja, na katerih najdemo pravo rešitev za vsakogar. Pišite nam na info@languagesitter.si in si čim prej zagotovite svoj termin.
Se vidimo na tečaju!

Tanja Višnar

TANJA VIŠNAR

LANGUAGESITTERKA® ZA ANGLEŠČINO

languagesitter
LANGUAGESITTERKA ZA ITALJANŠČINO

Prijavite se na e-novice: