NAS ŽE POZNATE?
LanguageSitter® je vrhunska jezikovna šola iz Ljubljane
Zagotovo ste nas že pofejsbukali, poinstagramali, polinkedinali, poguglali, pregledali medijske objave o nas in si ogledali našo spletno stran, zato s predstavitvijo ne bomo dolgovezili. LanguageSitter® je jezikovna šola s sedežem v Ljubljani. Specializirani smo za vrhunske individualne jezikovne tečaje, s katerimi do odličnega jezikovnega znanja pomagamo zahtevnejšim uporabnikom, ki od jezikovnega tečaja pričakujejo veliko. Sodelujemo s številnimi znanimi slovenskimi in tujimi podjetji in organizacijami ter skrbimo za jezikovno izobraževanje njihovih zaposlenih. Smo vodilni na področju popolnoma prilagojenih jezikovnih treningov in svoje pozornosti ne usmerjamo na druge stranske dejavnosti. Naša ekipa je majhna, sproščena in visoko motivirana, z več kot 100 jezikovnimi trenerkami in trenerji pa poučujemo 28 jezikov po vsej Sloveniji. Razvijamo se in rastemo in nikakor ne načrtujemo, da bi se kmalu ustavili.
S KOM BOSTE DELALI?
Spoznajte ekipo, s katero boste vsak dan delali v pisarni
Ok, tole ni ravno reprezentativna fotka, saj smo večinoma veliko bolj casual (tale je z dogodka ob 20-letnici AmCham Slovenija), se pa radi udeležujemo zabavnih dogodkov, kjer se imamo vedno imenitno in nas naslednji dan včasih boli glava. Bolj podrobno lahko celotno ekipo spoznate tukaj.
OPIS DELA
Kaj boste kot koordinator_ka izobraževanja delali
Vaše delo bo med drugim obsegalo:
Smo majhna ekipa in včasih se naše naloge prekrivajo. Med sabo si pomagamo in sledimo istim ciljem. Pogumno se soočamo s težavami in jih skupaj rešujemo.
- koordiniranje jezikovnih tečajev,
- koordiniranje dela jezikovnih trenerk in trenerjev,
- skrb za nadzor kakovosti tečajev,
- uvajanje in izobraževanje jezikovnih trenerk in trenerjev,
- kadrovske zadeve, povezane s pridobivanjem novih jezikovnih trenerk in trenerjev,
- komunikacijo s strankami,
- skrb za obstoječe stranke,
- svetovanje strankam glede jezikovnih tečajev,
- pripravo ponudb za individualne in skupinske jezikovne tečaje,
- delo s sistemom CRM in drugimi orodji, ki so potrebna za delo,
- administrativna dela in naloge, povezane z izplačili plač in honorarjev jezikovnih trenerk in trenerjev,
- sodelovanje pri upravljanju s spletnimi družbenimi mediji podjetja in
- druge naloge po navodilu direktorja.
Smo majhna ekipa in včasih se naše naloge prekrivajo. Med sabo si pomagamo in sledimo istim ciljem. Pogumno se soočamo s težavami in jih skupaj rešujemo.
SEZNAM ŽELJA
Kaj od vas pričakujemo
Vse to si želimo od vas:
Predlagamo, da pred oddajo prijave najprej sami realno ocenite, ali ste kvalificirani za opravljanje dela na razpisanem delovnem mestu. Verjetno vseh želja z našega seznama ne boste mogli uresničiti – nič zato, vseeno vljudno vabljeni k prijavi. Ne prijavljajte pa se samo zato, ker ste nekje slišali, da boste dobili zaposlitev, če se boste prijavili na čisto vsa razpisana delovna mesta v državi in potem držali pesti, da vam bo nekje morda uspelo. To ni najboljša strategija. Delo, ki ga ponujamo, vas mora veseliti.
Poskrbeli bomo za čim boljši proces onboardinga, da bo vaše delo hitro in dobro steklo. Med uvajanjem bomo poskrbeli za to, da boste čim bolje spoznali vse delovne procese v podjetju. Pripravljeni smo sprejeti tako izkušeno osebo kot tudi osebo, ki izkušenj s takim delom še nima in se bo na junior poziciji izkazala z visoko motivacijo in sposobnostjo hitrega učenja.
- izkušnje s področja poučevanja jezikov in/ali koordiniranja in organiziranja jezikovnih tečajev,
- odlično pisno in ustno znanje slovenskega in angleškega jezika (znanje dodatnih jezikov - predvsem nemščine - je prednost),
- dobro poznavanje sodobnih spletnih orodij, aplikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnoloških rešitev, ki jih boste uporabljali pri svojem delu,
- izvrstne organizacijske sposobnosti,
- zanesljivost in odgovornost,
- kreativnost, komunikativnost, samoiniciativnost, prodornost ter prodajne in pogajalske sposobnosti,
- pripravljenost na občasno delo izven rednega delovnega časa (obisk poslovnih dogodkov, sejmov itd.),
- stopnjo izobrazbe vsaj 6/2 (prednost imajo kandidati_ke z jezikoslovno izobrazbo),
- vozniški izpit B-kategorije in lastno vozilo.
Predlagamo, da pred oddajo prijave najprej sami realno ocenite, ali ste kvalificirani za opravljanje dela na razpisanem delovnem mestu. Verjetno vseh želja z našega seznama ne boste mogli uresničiti – nič zato, vseeno vljudno vabljeni k prijavi. Ne prijavljajte pa se samo zato, ker ste nekje slišali, da boste dobili zaposlitev, če se boste prijavili na čisto vsa razpisana delovna mesta v državi in potem držali pesti, da vam bo nekje morda uspelo. To ni najboljša strategija. Delo, ki ga ponujamo, vas mora veseliti.
Poskrbeli bomo za čim boljši proces onboardinga, da bo vaše delo hitro in dobro steklo. Med uvajanjem bomo poskrbeli za to, da boste čim bolje spoznali vse delovne procese v podjetju. Pripravljeni smo sprejeti tako izkušeno osebo kot tudi osebo, ki izkušenj s takim delom še nima in se bo na junior poziciji izkazala z visoko motivacijo in sposobnostjo hitrega učenja.
DOBROTE
Kaj lahko dobite od nas
Ponudimo vam lahko naslednje:
- delo v mladem in motiviranem kolektivu jezikovne šole, ki s svojo lastno metodo poučevanja spreminja način učenja jezikov,
- redno mesečno plačilo in nagrado za uspešnost,
- redna mesečna interna izobraževanja,
- po dogovoru vključitev v aktivnosti poslovne skupnosti AmCham Slovenija,
- prijetno delovno okolje in zagotovljeno parkirno mesto,
- proste konce tedna in praznike (ne verjamemo v delo čez vikende, če res ne gori voda),
- zaposlitev za določen čas s poskusnim delom in z možnostjo kasnejše zaposlitve za nedoločen čas, možno pa je tudi sodelovanje preko s.p. ali d.o.o., če vam je tako ljubše.
PRIJAVA
Ne pozabite oddati prijave
Nekaj pomembnih malenkosti:
- Prijave sprejemamo izključno preko obrazca za prijavo. Ne pošiljajte prijav z navadno pošto ali po elektronski pošti.
- Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka, 25. 11. 2019, do 16.00.
- Popolna prijava je sestavljena iz skrbno in v celoti izpolnjenega obrazca za prijavo in življenjepisa s fotografijo. Dodatne točke dobite, če nam NE pošljete standardnega Europass CV-ja. Dokazil o izobrazbi in morebitnih priporočil nam v tej fazi NE pošiljajte.
- VSE kandidatke in kandidate, ki bodo oddali popolno prijavo, bomo obvestili o svoji odločitvi.
- Razgovori so predvideni za zadnji teden novembra in prvi teden decembra 2019 in bodo potekali na našem poslovnem naslovu v Ljubljani.
- Predviden nastop dela je še v decembru 2019, se bomo pa o tem pogovorili.
- Delo bo potekalo na sedežu našega podjetja v Ljubljani (izjema so sestanki in poslovni dogodki, ki se odvijajo drugje).
- Če potrebujete več informacij, nam pišite na info@languagesitter.si.