NAS ŽE POZNATE?
LanguageSitter® je vrhunska jezikovna šola iz Ljubljane
Zagotovo ste nas že pofejsbukali, poinstagramali, polinkedinali, poguglali, pregledali medijske objave o nas in si ogledali našo spletno stran, zato s predstavitvijo ne bomo dolgovezili. LanguageSitter® je jezikovna šola s sedežem v Ljubljani. Specializirani smo za vrhunske individualne jezikovne tečaje, s katerimi do odličnega jezikovnega znanja pomagamo zahtevnejšim uporabnikom, ki od jezikovnega tečaja pričakujejo veliko. Sodelujemo s številnimi znanimi slovenskimi in tujimi podjetji in organizacijami ter skrbimo za jezikovno izobraževanje njihovih zaposlenih. Smo vodilni na področju popolnoma prilagojenih jezikovnih treningov in svoje pozornosti ne usmerjamo na druge stranske dejavnosti. Naša ekipa je majhna, sproščena in visoko motivirana, z več kot 100 jezikovnimi trenerkami in trenerji pa poučujemo 28 jezikov po vsej Sloveniji. Razvijamo se in rastemo in nikakor ne načrtujemo, da bi se kmalu ustavili.
V ČIGAVE ČEVLJE BOSTE STOPILI?
Spoznajte Ano, ki vaše bodoče delovno mesto zapušča
Ana Čepar je bila najprej nekaj let ena naših najboljših LanguageSitterk® za angleščino in ruščino, potem pa se je odločila, da se kot skrbnica ključnih strank preizkusi v prodaji jezikovnih tečajev in svetovanju našim strankam.
OPIS DELA
Kaj boste kot skrbnica ali skrbnik ključnih strank delali
Vaše delo bo med drugim obsegalo:
Smo majhna ekipa in včasih se naše naloge prekrivajo. Med sabo si pomagamo in sledimo istim ciljem. Pogumno se soočamo s težavami in jih skupaj rešujemo.
- samostojno aktivno iskanje in pridobivanje novih poslovnih strank in aktivno trženje celovitih jezikovnih rešitev,
- samostojno vodenje prodajnega postopka od prevzema povpraševanja do potrditve ponudbe s strani stranke,
- pripravo ponudb za individualne in skupinske jezikovne tečaje,
- svetovanje strankam,
- komuniciranje s strankami po različnih kanalih,
- skrb za obstoječe stranke,
- delo s sistemom CRM in drugimi orodji, ki so potrebna za delo,
- samostojno načrtovanje in izvedbo prodajnih kampanj,
- raziskave trga,
- samostojno vodenje prodajnih sestankov s posamezniki in podjetji,
- pripravo enostavnih analiz prodajne uspešnosti,
- sodelovanje pri pripravi prodajnega načrta,
- sodelovanje pri upravljanju s spletnimi družbenimi mediji podjetja in
- druge naloge po navodilu direktorja.
Smo majhna ekipa in včasih se naše naloge prekrivajo. Med sabo si pomagamo in sledimo istim ciljem. Pogumno se soočamo s težavami in jih skupaj rešujemo.
SEZNAM ŽELJA
Kaj od vas pričakujemo
Vse to si želimo od vas:
Predlagamo, da pred oddajo prijave najprej sami realno ocenite, ali ste kvalificirani za opravljanje dela na razpisanem delovnem mestu. Verjetno vseh želja z našega seznama ne boste mogli uresničiti – nič zato, vseeno vljudno vabljeni k prijavi. Ne prijavljajte pa se samo zato, ker ste nekje slišali, da boste dobili zaposlitev, če se boste prijavili na čisto vsa razpisana delovna mesta v državi in potem držali pesti, da vam bo nekje morda uspelo. To ni najboljša strategija. Delo, ki ga ponujamo, vas mora veseliti.
Poskrbeli bomo za čim boljši proces onboardinga, da bo vaše delo hitro in dobro steklo. Med uvajanjem bomo poskrbeli za to, da boste čim bolje spoznali vse delovne procese v podjetju. Pripravljeni smo sprejeti tako prodajno izkušeno osebo kot tudi osebo, ki prodajnih izkušenj še nima in se bo na junior poziciji izkazala z visoko motivacijo in sposobnostjo hitrega učenja.
- izkušnje s področja prodaje storitev,
- odlično pisno in ustno znanje slovenskega in angleškega jezika (znanje dodatnih jezikov je prednost),
- dobro poznavanje sodobnih spletnih orodij, aplikacij in informacijsko-komunikacijskih tehnoloških rešitev, ki jih boste uporabljali pri svojem delu,
- izvrstne organizacijske sposobnosti,
- zanesljivost in odgovornost,
- kreativnost, komunikativnost, samoiniciativnost, prodornost ter prodajne in pogajalske sposobnosti,
- pripravljenost na občasno delo izven rednega delovnega časa (obisk poslovnih dogodkov, sejmov itd.),
- stopnjo izobrazbe vsaj 6/2,
- vozniški izpit B-kategorije in lastno vozilo.
Predlagamo, da pred oddajo prijave najprej sami realno ocenite, ali ste kvalificirani za opravljanje dela na razpisanem delovnem mestu. Verjetno vseh želja z našega seznama ne boste mogli uresničiti – nič zato, vseeno vljudno vabljeni k prijavi. Ne prijavljajte pa se samo zato, ker ste nekje slišali, da boste dobili zaposlitev, če se boste prijavili na čisto vsa razpisana delovna mesta v državi in potem držali pesti, da vam bo nekje morda uspelo. To ni najboljša strategija. Delo, ki ga ponujamo, vas mora veseliti.
Poskrbeli bomo za čim boljši proces onboardinga, da bo vaše delo hitro in dobro steklo. Med uvajanjem bomo poskrbeli za to, da boste čim bolje spoznali vse delovne procese v podjetju. Pripravljeni smo sprejeti tako prodajno izkušeno osebo kot tudi osebo, ki prodajnih izkušenj še nima in se bo na junior poziciji izkazala z visoko motivacijo in sposobnostjo hitrega učenja.
DOBROTE
Kaj lahko dobite od nas
Ponudimo vam lahko naslednje:
- delo v mladem in motiviranem kolektivu jezikovne šole, ki s svojo lastno metodo poučevanja spreminja način učenja jezikov,
- redno mesečno plačilo in nagrado za uspešnost,
- redna mesečna interna izobraževanja,
- po dogovoru vključitev v aktivnosti poslovne skupnosti AmCham Slovenija,
- prijetno delovno okolje in zagotovljeno parkirno mesto,
- proste konce tedna in praznike (ne verjamemo v delo čez vikende, če res ne gori voda),
- zaposlitev za določen čas s poskusnim delom in z možnostjo kasnejše zaposlitve za nedoločen čas, možno pa je tudi sodelovanje preko s.p. ali d.o.o.
PRIJAVA
Ne pozabite oddati prijave
Nekaj pomembnih malenkosti:
- Prijave sprejemamo izključno preko obrazca za prijavo. Ne pošiljajte prijav z navadno pošto ali po elektronski pošti.
- Prijave sprejemamo do vključno petka, 21. 6. 2019, do 16.00.
- Popolna prijava je sestavljena iz skrbno in v celoti izpolnjenega obrazca za prijavo in življenjepisa s fotografijo. Dodatne točke dobite, če nam NE pošljete standardnega Europass CV-ja. Dokazil o izobrazbi in morebitnih priporočil nam v tej fazi NE pošiljajte.
- VSE kandidatke in kandidate, ki bodo oddali popolno prijavo, bomo obvestili o svoji odločitvi.
- Razgovori so predvideni za prvo polovico julija 2019 in bodo potekali na našem poslovnem naslovu v Ljubljani.
- Predviden nastop dela je 1. 8. 2019.
- Delo bo potekalo na sedežu našega podjetja v Ljubljani (izjema so sestanki in poslovni dogodki, ki se odvijajo drugje).
- Če potrebujete več informacij, nam pišite na info@languagesitter.si.